Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(163)
Form of Work
Książki
(149)
Publikacje dydaktyczne
(74)
Publikacje fachowe
(23)
Druki ulotne
(13)
Poradniki i przewodniki
(3)
Status
unavailable
(103)
available
(32)
only on-site
(25)
Branch
Wypożyczalnia
(160)
Author
Hinz Magdalena
(20)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(17)
Krukowska Małgorzata
(16)
Bednarz Marzena
(11)
Bladowska Joanna
(11)
Kluczkowska Karolina
(11)
Lubocka Weronika
(11)
Ludkiewicz Eliza
(11)
Maślaczyk-Trzasko Agnieszka
(11)
Miłosz Angelika
(11)
Okoniewska Małgorzata
(11)
Sowińska Magdalena
(11)
Słupek Kazimierz
(11)
Tanajewska Alicja
(11)
Żmuda-Trzebiatowska Marzena
(11)
Naprawa Renata
(9)
Szakiewicz Aleksandra
(9)
Suwalska Elżbieta
(8)
Sniezhko Olga
(6)
Malek Renata
(5)
Pelc Maria (ilustratorka)
(5)
Barańska Małgorzata
(4)
Maniecka Magdalena
(4)
Szczepańska Lidia
(4)
Szubstarska Dorota
(4)
Bogdanowicz Marta
(3)
Borowska Magdalena
(3)
Dawidowicz Maria
(3)
Rajca Monika
(3)
Szulc Oliwia
(3)
Żabiński Dawid
(3)
Attwood Tony (1952- )
(2)
Dudek Sandra
(2)
Iwanowska Monika
(2)
Kozak Katarzyna (pedagożka)
(2)
Krefft Anna
(2)
Mach Cecylia
(2)
Małasiewicz Alicja
(2)
Naprawa Renata. Autor
(2)
Nojszewska Paulina
(2)
Staszkiewicz Ewa
(2)
Szczepańska Krystyna
(2)
Szymankiewicz Elżbieta
(2)
Słupek Kazimierz (pedagogika)
(2)
Andrzejczak Rościsław
(1)
Attwood Tony
(1)
Bach Johann Sebastian
(1)
Barańska Małgorzata (pedagog)
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Burczyk Agata
(1)
Deman Isabelle
(1)
Drzał Elwira
(1)
Duda Dorota (ilustratorka)
(1)
Franaszczuk-Truszkowska Marta
(1)
Garnett Michelle
(1)
Grand Sharon
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Gubała Magdalena (1982- )
(1)
Gut-Orłowska Magdalena
(1)
Hénault Isabelle (1973- )
(1)
Hływa Renata Anna
(1)
Jakrzewska Dominika
(1)
Jarosz Magdalena (pedagog)
(1)
Jeleń Marcin
(1)
Johnson Maggie (1955- )
(1)
Kaim Anna
(1)
Kamińska Dominika
(1)
Kasprzyk Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Kolanko Agnieszka
(1)
Krzyśpiak Wiktoria
(1)
Leduchowska Małgorzata (pedagog)
(1)
Lemańska Żanetta
(1)
Lica Aneta
(1)
Lussier Francine (1947- )
(1)
Melillo Robert
(1)
Michalec Katarzyna
(1)
Mikita Anna
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Miętkiewicz Jaśmina
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Painter Kim Kiker (1977- )
(1)
Panfil Katarzyna (1986- )
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Pelc Maria (ilustracja)
(1)
Piasecka Wioletta
(1)
Połowianiuk Olga
(1)
Półtorak Agata
(1)
Reuter Tyson
(1)
Rębała Marzena
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sirak-Stopińska Katarzyna
(1)
Skibińska-Czechowicz Iwona
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szwajkowska Elżbieta
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Welsche Mone
(1)
Wilczewska Natalia
(1)
Wintgens Alison
(1)
Wiśniewska Marta (pedagog)
(1)
Wiśniewska Marta (pedagogika)
(1)
Year
2020 - 2025
(105)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(77)
Country
Poland
(160)
No place, unknown, or undetermined
(2)
Germany
(1)
Language
Polish
(160)
English
(2)
Audience Group
Szkoły specjalne
(30)
Szkoły podstawowe
(27)
Nauczyciele
(25)
Rodzice
(21)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(19)
Dzieci
(13)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(12)
6-8 lat
(10)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(9)
Klasa 3.
(9)
Terapeuci zajęciowi
(7)
9-13 lat
(6)
Klasa 2.
(6)
Psycholodzy
(6)
Klasa 1.
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Pedagodzy specjalni
(5)
Pedagodzy
(4)
Klasa 4.
(3)
Klasa 5.
(3)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Przedszkola
(3)
Terapeuci
(3)
0-5 lat
(2)
14-17 lat
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Klasa 6.
(2)
Logopedzi
(2)
Młodzież
(2)
Osoby z zaburzeniami mowy
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Dorośli
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Demographic Group
Literatura niemiecka
(1)
Subject
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(22)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(15)
Nauczanie zintegrowane
(15)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(12)
Nauczanie początkowe
(10)
Język polski
(9)
Czytanie
(7)
Dysleksja i dysgrafia
(7)
Matematyka
(7)
Nauczanie
(7)
Korekcja mowy
(6)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(6)
Nauka czytania
(5)
Pisanie
(5)
Kompetencje społeczne
(4)
Mnożenie (matematyka)
(4)
Nauka liczenia
(4)
Samodzielność
(4)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(4)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(4)
Arytmetyka
(3)
Czytanie ze zrozumieniem
(3)
Dziecko z zespołem Aspergera
(3)
Dzielenie (matematyka)
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Zespół Aspergera
(3)
Autyzm
(2)
Dodawanie (matematyka)
(2)
Dzieci autystyczne
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Edukacja włączająca
(2)
Fonetyka
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Leczenie
(2)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Podróże
(2)
Pokwitanie
(2)
Spółgłoski szumiące
(2)
Słuch
(2)
Słuch fonematyczny
(2)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wymowa
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
inscenizacje
(2)
nauczanie zintegrowane
(2)
pedagogika terapeutyczna
(2)
teatr szkolny
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Banki
(1)
Chłopcy
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czytanie globalne
(1)
Czytanie sylabowe
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dysortografia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z mutyzmem wybiórczym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Funkcje wykonawcze
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Grafomotoryka
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Higiena
(1)
Higiena intymna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kształcenie
(1)
Lęk
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Metody nauczania
(1)
Mutyzm wybiórczy
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z zaburzeniami mowy
(1)
Młodzież z zespołem Aspergera
(1)
Nauka pisania
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Osoby z zaburzeniami mowy
(1)
Osoby z zespołem Aspergera
(1)
Pamięć
(1)
Pamięć słuchowa
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Ćwiczenia i zadania
(39)
Karty pracy ucznia
(33)
Materiały pomocnicze
(25)
Podręcznik
(11)
Poradnik
(11)
Program nauczania
(3)
Broszura
(2)
Krzyżówki (gry)
(2)
Programy nauczania dla szkół specjalnych
(2)
Sprawdziany i testy
(2)
Dyktando
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Program nauczania dla szkoły specjalnej
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(76)
Psychologia
(11)
Językoznawstwo
(10)
Matematyka
(9)
Medycyna i zdrowie
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
163 results Filter
No cover
Book
In basket
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Może być stosowana w: - przedszkolach i szkołach specjalnych - klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych - podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Może być również wykorzystana jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej, czyli w przedszkolach masowych. Karty pracy mogą posłużyć także rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Zostały przygotowane z myślą zarówno o pracy z całym zespołem, jak i w trakcie zajęć indywidualnych. Materiał zawiera zadania dotyczące: - rozwijania umiejętności myślenia operacyjnego - utrwalania znajomości liczb w zakresie 100 - utrwalania podstawowych działań arytmetycznych - poznawania i utrwalania ułamków - utrwalania podstawowych działań na ułamkach. Zadania zawarte na niemal 100 kartach pracy służą rozwojowi intuicji matematycznych i rozumowania operacyjnego, a więc podstaw uczenia się matematyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. Pomoce dydaktyczne (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Może być stosowana w: - przedszkolach i szkołach specjalnych - klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych - podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Może być również wykorzystana jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej, czyli w przedszkolach masowych. Karty pracy mogą posłużyć także rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Zostały przygotowane z myślą zarówno o pracy z całym zespołem, jak i w trakcie zajęć indywidualnych. Materiał zawiera zadania dotyczące: - rozwijania umiejętności myślenia operacyjnego - utrwalania znajomości liczb w zakresie 100 - utrwalania podstawowych działań arytmetycznych - poznawania i utrwalania ułamków - utrwalania podstawowych działań na ułamkach. Zadania zawarte na niemal 100 kartach pracy służą rozwojowi intuicji matematycznych i rozumowania operacyjnego, a więc podstaw uczenia się matematyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Pomoce dydaktyczne (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Pomoce dydaktyczne (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Logopedia (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Pomoce dydaktyczne (1 egz.)
No cover
Brochure
In basket
Zwariowane labirynty nie tylko dla dzieci / Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. - Gdańsk : Harmonia, 2020. - [Broszura strony 16, [1] strona, 18 kart obustronnych, 7 kart składanych] ; 31 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. Logopedia (1 egz.)
No cover
Book
In basket
CESARINA XAIZ zajmuje się psychomotoryką i terapią rodzinną. Od 1983 roku pracuje z autystami i dziećmi z poważnymi trudnościami komunikacyjnymi. Przez wiele lat leczyła pacjentów w Regionalnym Centrum Rehabilitacji w uniwersyteckim Szpitalu św. Pawła w Mediolanie. ENRICO MICHELI to psycholog i psychoterapeuta, w latach 1983-2000 dyrektor Regionalnego Centrum Rehabilitacji uniwersyteckiego Szpitala św. Pawła w Mediolanie. Kształcił się w podejściu behawioralno-poznawczym, był wykładowcą i superwizorem w AIAMC (Włoskie Stowarzyszenie Analizy i Modyfikacji Zachowań). Jako jeden z pierwszych we Włoszech wprowadził do terapii wyniki najnowszych badań dotyczących biologicznego podłoża autyzmu, jest także propagatorem podejścia edukacyjnego w terapii. Założyciel komitetu na rzecz rzetelnego informowania o autyzmie, wraz z rodzinami z Lombardii uczestniczył w regionalnym ruchu wspierającym rodziców dzieci autystycznych. Podczas wspólnej pracy w Centrum Rehabilitacji w Mediolanie Cesarina Xaiz i Enrico Micheli stworzyli model oceny i terapii wspierającej rozwój podstawowych umiejętności społecznych u osób z trudnościami. Ich wnioski zostały zaprezentowane w 1998 roku w oddziale TEACCH na Uniwersytecie Karoliny Północnej. Współtworzyli stowarzyszenie Areté i przez lata prowadzili działalność propagującą podejście psychoedukacyjne w terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Pedagogika (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Historia Polski (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Celem autorki niniejszej książki jest zbudowanie pozytywnego punktu widzenia na seksualność oraz rozwiązanie trudności, które zbyt często postrzegane są jako zachowania problematyczne lub perwersja. Chociaż powyższe zdarzają się w populacji dotkniętej zespołem Aspergera, w tej publikacji zagadnienie seksualności potraktowane zostanie w szerszym ujęciu: rozpatrzone zostaną czynniki takie jak intymność, przyjaźń, pożądanie, komunikacja, płeć, preferencje, tożsamość, potrzeby, emocje i rozwój, a omawiane tematy będą odpowiednie dla okresu dojrzewania i wieku dojrzałego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Psychologia (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Psychologia (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. Pomoce dydaktyczne (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Dzieci i nastolatki z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często mają trudności z odruchowym, intuicyjnym okazywaniem ciepłych uczuć: sympatii i miłości. Nierzadko nie rozumieją, że ich rodzice, rodzeństwo i przyjaciele potrzebują czułości. Jeszcze większe wyzwanie stanowi dla nich wyrażanie sympatii do nauczycieli, zaprzyjaźnionych terapeutów lub przyjaciół rodziny.Tony Attwood i Michelle Garnett - eksperci w dziedzinie autyzmu z wieloletnim doświadczeniem - przedstawiają autorski program terapii poznawczo-behawioralnej, dzięki któremu chłopcy i dziewczęta z zaburzeniami ze spektrum autyzmu nauczą się rozpoznawać oraz wyrażać sympatię i miłość w taki sposób, który będzie sprawiał radość zarówno im, jak i osobom z ich otoczenia. Zaprezentowane w książce ćwiczenia umożliwią dzieciom i nastolatkom z ASD odczytywanie swoich emocji oraz uczuć innych osób na podstawie zachowania, gestów lub słów, a także ułatwią wybór właściwej reakcji.Program stworzono z myślą o nauczycielach, psychologach i terapeutach, którzy mogą go realizować z dzieckiem indywidualnie lub z grupą od dwóch do sześciu osób.Attwood i Garnett przedstawiają nowe, pozytywne ujęcie zaburzeń ze spektrum autyzmu, co jest potrzebne i mile widziane. Ich program zawiera wskazówki, jak uczyć dzieci z autyzmem przeżywania oraz wyrażania sympatii i miłości, czyli umiejętności niezbędnych człowiekowi i kluczowych dla funkcjonowania w rodzinie.dr Susan W. Whitedyrektor Virginia Tech Autism ClinicProfesor Tony Attwood i doktor Michelle Garnett stworzyli zestaw ćwiczeń idealnie nadający się do pracy w domu i szkole. Jest wygodny w użyciu, zawiera przydatne informacje i wskazówki. To doskonała pomoc dydaktyczna, pomagająca dzieciom i młodzieży zrozumieć sympatię i miłość, a zarazem umożliwiająca im budowanie związków i przyjaźni.Sue Larkeyspecjalistka ds. autyzmu, nauczycielkaoraz autorka książek na temat ASD
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. Pedagogika (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Johannes Passion / Johann Sebastian Bach. - Arles : Harmonia mundi, 1988. - płyta kompaktowa ; 13 cm.
Form of Work
Subject
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. CD Płyty kompaktowe (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Rozmaite trudności uczniów prowokują nauczycieli do refleksji, zaskakują, zbijają z tropu, a czasem wytrącają z równowagi. O jakich trudnościach mowa? Niektóre dzieci zmagają się ze specyficznym zaburzeniem językowym, inne - cierpią z powodu zaniedbań wychowawczych, dysleksji, dyspraksji lub zaburzeń, które uniemożliwiają im pełne zaangażowanie się w naukę. Jeszcze inne zaś potrzebują jedynie trochę więcej czasu i zachęt, by nabrać pewności siebie. Zdarza się, że ze względu na tak wiele różnorodnych sytuacji pedagodzy nie są pewni, jakie podejście powinni wybrać, by pomóc swoim wychowankom. Niniejszy poradnik stanowi wygodny zbiór prostych wskazówek, jak rozpoznać trudności uczniów, oraz praktycznych pomysłów, jak ułatwić proces nauczania. Książka, zawierająca wiele ćwiczeń gotowych do wykorzystania, przyda się zarówno nauczycielom, jak i rodzicom dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. Pedagogika (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Nowe historyjki społeczne / Carol Gray ; przekład Juliusz Okuniewski. - Wydanie IV. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2024. - 317, [2] strony : fotografie ; 30 cm.
Zwykle, gdy dowiaduję się, że Carol Gray pracuje nad nową publikacją, nie mogę się doczekać chwili, w której będę mógł przeczytać, co nowego ma do powiedzenia na temat tego, jak dzieci z ASD postrzegają i odbierają świat. Wiem, że innowacyjne pomysły i strategie jej autorstwa wykorzystam w praktyce klinicznej, a publikację będę polecał nauczycielom, rodzicom i współpracownikom. Czytając Nowe historyjki społeczne jeszcze przed ich oficjalnym wydaniem, pomyślałem sobie: „Carol, znowu ci się udało!”, trzymałem bowiem w dłoniach kolejną wyjątkową pozycję, dzięki której dzieci z ASD lepiej pojmą siebie i swoje miejsce w społeczeństwie. Carol doskonale rozumie świat osób z autyzmem oraz jednostek neurotypowych, a jej historyjki przydają się obu stronom, wspierając wzajemne zrozumienie, komunikację i akceptację. Z PRZEDMOWY dr. Tony’ego Attwooda [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Pomoce dydaktyczne (2 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat mutyzmu wybiórczego, stworzone dla szerokiego kręgu odbiorców, w tym nauczycieli, psychologów klinicznych i wychowawczych, terapeutów mowy i języka (logopedów), psychiatrów dziecięcych i – co ważne – dla rodziców oraz młodzieży i osób dorosłych żyjących z mutyzmem wybiórczym. Do książki dołączono gotowe materiały do wykorzystania w pracy z dzieckiem, które można drukować i kopiować.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Psychologia (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ADHD – zaburzenie rozwojowe o podłożu neurologicznym, które pojawia się przed siódmym rokiem życia i objawia się niemal ustawicznymi deficytami uwagi bądź nadaktywnością i impulsywnością – stanowi jeden z najczęstszych powodów konsultacji klinicznych. Niniejszy poradnik jest skierowany do nauczycieli i rodziców dzieci z ADHD, a także do młodzieży zmagającej się z tym zaburzeniem. Autorka – doktor neuropsychologii z wieloletnim doświadczeniem klinicznym i pedagogicznym – łączy podejście specjalistyczne z osobistymi spostrzeżeniami, gdyż sama mierzyła się z trudnościami związanymi z nadpobudliwością zarówno w dzieciństwie, jak i w późniejszym życiu. Dzięki temu porady przedstawione w książce są zarazem proste i rzeczowe. [wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. Pedagogika (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again